2019-11-12 18:14:42

Europski tjedan programiranja

Europski tjedan programiranja je inicijativa koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja.

Školska knjižničarka je u razdoblju od 5. do 20. listopada 2019. organizirala događanja posvećena programiranju za učenike razredne i predmetne nastave kako bi bolje razumjeli digitalni svijet i u njemu sudjelovali. Naša događanja uvrstili smo na zemljovid na web- stranici codeweek.eu koja služi kao katalog inicijativa u području programiranja.

»Služenje referentnom zbirkom u knjižnici« aktivnost je koja je učenicima razredne nastave približila programiranje bez računala na način da ih je uključila u igru u kojoj su se morali natjecati i surađivati kako bi se upoznali s osnovnim načelima programiranja. U provođenju ove aktivnosti sudjelovali su učenici 3. i 4. razreda MŠ i PO Narta.

»Labirint s likovima iz bajki« je aktivnost u kojoj su učenici prvog razreda matične škole, u sklopu projekta »Bajke iz kantica«, programirali i izradili igricu u Scratchu.

Skupina Mladi knjižničari u školskoj knjižnici su uz pomoć knjižničarke programirali i izradili igru pod nazivom »Gmizava zmija«. Cilj je ove igrice spriječiti gmizavu zmiju da udari u vlastito tijelo.

Mladi knjižničari su također programirali i izradili igricu pod nazivom »Rodoslovno stablo«. Ovu igru izradili su u sklopu istoimenog projekta, a cilj je da učenici istraže svoje pretke. Da je učenik pronašao najstarijeg pretka, znat će kada u igrici dotakne korijenje stabla.

Učenici su nagrađeni priznanjima za sudjelovanje.

Izvijestila knjižničarka: Tanja Nađ


Osnovna škola Ivanska