2020-10-30 22:15:00

Europski tjedan programiranja 2020.

Europski tjedan programiranja je inicijativa koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja.

Školska knjižničarka je u razdoblju od 10. do 25. listopada 2020. organizirala događanja posvećena programiranju za učenike predmetne nastave kako bi bolje razumjeli digitalni svijet i u njemu sudjelovali. Naša događanja uvrstili smo na zemljovid na web- stranici codeweek.eu koja služi kao katalog inicijativa u području programiranja.

Programiranje glazbe u Scratchu aktivnost je u kojoj su učenici uporabom programskog jezika Scratch na zanimljiv način upoznali izgled i zvuk različitih instrumenata, osnovne pojmove (metar, tempo, dinamika, melodija...). Aktivnost je provela nastavnica Glazbene kulture Josipa Lučki-Popović.

Aktivnost Minecraft u školskoj knjižnici provela je školska knjižničarka. Uključila je učenike u izradu svjetova koji će koristiti svima u nastavi. Radionica je namijenjena za poučavanje programiranja kroz igru i izradu različitih projekata. Učenici su se upoznali sa sučeljem programa i osnovnim kretanjem u Minecraft svijetu.

Mladi knjižničari pod vodstvom školske knjižničarke izradili su mobilnu aplikaciju školske knjižnice. Učenici su nagrađeni priznanjima za sudjelovanje.

Izvijestila: knjižničarka Tanja Nađ


Osnovna škola Ivanska