preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivanska

 > Naslovnica
Vijesti

Diseminacija Erasmus + tečajeva na Aktivu predmetne nastave

Autor: Ivana Medved, 8. 4. 2024.

U srijedu, 3. travnja, 2024. godine učitelj Dubravko Cajner i školska pedagoginja Sara Fabičević održali su diseminaciju svojih Erasmus+ tečajeva koje su pohađali u veljači na Aktivu predmetne nastave.

Polaznici tečajeva Coaching skills for teachers, school and adult education staff i Team Building for School: Play and Fun, Building Educators' Communities omogućili su svima prisutnima naučiti nešto novo što mogu primijeniti u svome radu, što je i krajnji cilj odlazaka na mobilnosti.

 

Radionica Team Building for School: Play and Fun, Building Educators' Communities, koju je vodila pedagoginja Sara Fabičević, bila  je usmjerena na prezentaciju modela uspješnosti u izgradnji tima, integrirajući ih kroz raznolike aktivnosti. U uvodnom dijelu, sudionici su sudjelovali u interaktivnim aktivnostima poput "3 Unusual Things About You", gdje su dijelili osobne neobičnosti, "Paper Fight", koji je poticao suradnju kroz igru bacanja papira, te "Portret Challenge", gdje su kreativno izražavali vlastite sposobnosti kroz crtanje portreta.

Središnji dio radionice obuhvatio je natjecateljsku igru "Marshmallow Challenge", koja je poticala timski rad i kreativno rješavanje problema. Kao završni segment, učitelji su u grupama koristeći pantomimu prikazivali različite predmete, ističući važnost učinkovite komunikacije i suradnje.

Sve aktivnosti bile su osmišljene s ciljem poticanja timskog duha, razvijanja tolerancije, potpore međusobnom prihvaćanju, odgovornosti te izgradnje predanosti prema zajedničkim ciljevima škole.

 

Učitelj Dubravko Cajner održao je interaktivno predavanje s temom Coaching skills for teachers, school and adult education staff prenoseći znanja stečena tijekom istoimenog Erasmus tečaja održanog u Bologni od 10. do 17. veljače 2024. Pojasnio je pojam coachinga i istaknuo važnost emocionalne inteligencije te postavljanja SMART ciljeva. Sudionici su trebali redefinirati zadane primjere ciljeva vodeći računa da oni budu određeni, mjerljivi, dostižni, bitni i vremenski zadani. Opisao je različite pristupe rješavanju sukoba te su sudionici navodili primjere rečenica i izraza kojima se sukobi mogu ublažiti ili pojačati. Na primjerima zadataka o ispravnom postavljanju pitanja sudionici su, izbjegavajući one negativne, stvarali pitanja s pozitivnim pretpostavkama kako bi unaprijedili međusobnu komunikaciju.

Tijekom sudjelovanja na pripremljenim aktivnostima bila je vidljiva visoka zainteresiranost i motiviranost sudionika. 

Svi sudionici izrazili su zadovoljstvo diseminiranim radionicama, kao i pripremljenošću predavača. Većina učitelja ističe kako aktivnosti, koje su provedene u sklopu radionica, mogu primijeniti u svom radu.




E-dnevnik za učenike

 

Logo škole

Priloženi dokumenti:
logotip.png

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Tražilica
Anketa
Kako vam se sviđa novoobnovljena škola?




KORISNI LINKOVI

     

     

     

     

     

     

     

Korisni linkovi
RSS Reader
CMS za škole logo
Osnovna škola Ivanska / Petra Preradovića 2, HR-43231 Ivanska / www.os-ivanska.skole.hr / ured@os-ivanska.skole.hr
preskoči na navigaciju